Co je virtuální kancelář a k čemu slouží? Nabízíme ji na dobré adrese!

Date:

Share post:

Se založením vlastního podnikání souvisí několik nezbytností, mezi které spadá taktéž souhlas k zápisu do obchodního rejstříku, bez kterého se správným směrem nepohnete. Má-li vám být zápis schválen, bude potřeba doložit adresu umístění sídla (pro případ fyzické osoby) anebo místa podnikání (pro případ právnické osoby). Abyste však adresu mohli uvést, budete potřebovat pronájem kanceláře, a to i v případě, že v ní fyzicky nestrávíte žádný čas. Jak se ale zbavit těchto zbytečně vynaložených nákladů a investovat je lépe? Řešením je virtuální kancelář, která může být třeba v Praze.

Jak to celé funguje

Chcete podnikat, pracovat z domu anebo se pro potřeby podnikání pohybovat napříč republikou, případně v zahraničí a kancelář je pro potřeby podnikání tím posledním, co je pro vás nutné? Jak tedy získat adresu, potřebnou pro zápis do obchodního rejstříku? Co byste řekli na sídlo firmy v Praze, které vám tento problém vyřeší a nabídne i další benefity?

Benefity, které jsou s pronájmem virtuální kanceláře nabízeny

První výhodou, pronajmete-li si virtuální kancelář a vaše sídlo společnosti Praha bude umístěno zde, jsou v porovnání s fyzickou kanceláří mnohem nižší náklady. Zatímco za pronájem a energie fyzické kanceláře zaplatíte několik tisíc korun, pronájem virtuální kanceláře začíná na pár stokorunách. Pokud se spokojíte s adresou, žádné další finance vynakládat nebudete muset. Pokud však budete mít zájem například o správu pošty nebo telefonních hovorů, přičemž jen ty důležité budou přesměrovány na váš osobní telefon, jsme vám k dispozici. V neposlední řadě nelze nezmínit ani lokaci, na které se sídlo firmy Praha může nacházet. Nerozumíte výhodě? Je to jednoduché – nejeden potenciální klient či obchodní partner na tuto skutečnost klade velký důraz.

Pár povinností na závěr

S pronájmem virtuální kanceláře nesouvisí pouze benefity, ale také pár povinností, které však nejsou nikterak nedosažitelné. Pro vedení virtuální kanceláře bude nutné místo opatřit názvem vaší firmy, jménem, příjmením a identifikačním číslem objektu. Dále nezapomeňte nahlásit přesnou adresu finančnímu úřadu pro případ, že by měli v plánu dostavit se na kontrolu. V neposlední řadě myslete na včasné vybírání poštovní schránky.

No to je vše. Jednoduché a pohodlné, s ušetřeným zbytečně vynaložených nákladů. Přesně to přináší virtuální kancelář na lukrativní adrese.

- Reklama -PR články

Další články autora

Ušetřete na energiích. Jednoduché kroky, které fungují

Poplatky za energie jsou výraznou položkou rodinného rozpočtu. S rostoucími cenami energií a přidaným tlakem na snižování uhlíkové stopy...

Proč je důležité mít při podnikání finanční rezervu?

Začít podnikat vyžaduje odvahu, plánování a především dobré finanční zázemí. Zkušenosti dlouholetých podnikatelů ukazují, že právě nedostatek rezerv...

Finanční úspěch začíná doma. Rodinný rozpočet podporuje komunikaci a pomáhá se splněním snů

Mít rodinný rozpočet pod kontrolou je klíčem ke klidu a pohodě u jídelního stolu. Pomáhá s dosažením dlouhodobých cílů,...

Výhody cestovní pojištění při horské turistice

Při plánování horské turistiky je důležité nezapomenout na cestovní pojištění, které vám může poskytnout ochranu před nepříjemnými situacemi....